پارمینپارمین، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 23 روز سن داره

Princess Parmyn

2 ماهگی

1392/3/19 13:11
نویسنده : مامان و بابا
351 بازدید
اشتراک گذاری

پرنسس پارمین من 2 ماهش شده دیگه گردنش میتونه بالا نگه داره،با نگاهش منو دنبال میکنه،

دستش داخل دهنش میکنه و میمکه

قسمت خوبش این که واسم میخنده با اون دهن بدون دندونش

 اولین باری که خیغ زدی و میخواستی که من بیام بالا سرت تو این ماه بودچقدر کیف میکنم وقتی اون طوری از خودت  صدا در میاری و مثلا با من صحبت میکنی 

اول ماه واکسن زدی ، مامان بالیلا جون بردت درمانگاه که همه بچه ها وقتی واکسن زدن کلی گریه کردن ولی شما ٢ تا گریه کوچولو کردی بعد مامان بهت قطره داد اروم بودی ولی شب یکم تب داشتی که اونم خوب شد 

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (2)

خاله یوشیما
17 دی 91 12:12
آخی عزیزم چه نازی تو کوچولولی خوشمل
آتيلا جون و مامان شيما
20 دی 91 20:06
سلام مامام جون مهربون خدا عزيزت رو واست حفظ كنه ايشال... ساليان سال زير سايه ي لطف و رحمت خدا روزگار بگذرونيد و از گزند ناخوشي ها در امان باشيد از طرف من اين كوچولوي ريزه ميزه ي عسلي رو ببوس
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به Princess Parmyn می باشد